Trött

HEJ! Kom hem från skolan för en stund sedan :) På morgonen hade jag samhällskunskap. Sen var det matte och efter det var det hemkunskap. På hemkunskapen gjorde vi scones :) Jag smakade aldrig på min så jag vet inte hur det blev xd Tog någon annans. När alla ingredienserna var i var det bara att sticka ner handen i degen och knåda runt den så det blandas. Det var yougurt och mjölk i så kladdigt blev det. Sen var det bara att platta till degen och in i ugnen. Man skulle ha de i ugnen i 10 min. Där stod jag och väntade, hungrig som ett lik. Vi tog bara lite och åt eftersom vi hade lunch efteråt. Det var spaghetti och köttfärssås till lunch :D YUMMY!
 
 
bild lånad HÄRIFRÅN.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0