Stockholm snart

Mamma och jag planerar att dra till Stockholm om några veckor och sova på hotell. Vi får en mor- och dotterdag. Eftersom alla biljetter till 'Rain Man' var uppbokade tänkte vi göra något annat istället, nämligen åka till Stockholm, sova på hotell, gå på stan, på på Naturhistoriska m.m.
 
Jag var på naturhistoriska på en skolresa en gång :) Det var rätt så intressant. Tappade dock bort klassen och fick panik. Jag hittade min lärare och frågade om de hade glömt mig, men de hade tydligen varit där hela tiden. Haha. Jag hade en sådan panik! Jag sprang runt där och det kändes som timmar. Mobilen var död så den kunde jag inte ringa på heller. När jag såg min lärare blev det en lättnad. Usch. Det vill jag inte uppleva igen. Jag kan få panik när jag tappar bort någon. Jag klarar inte av det. Jag får hjärtklappning så fort jag tänker på det.
 
Hujedamej! Nu ska jag se på 'Allt faller' på TV4 Play innan jag går och lägger mig. Natti natti! Sov sött.
 
 
Bilderna är lånade från Google.

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström

Hoppas du får en asbra fredag!!
Planer för helgen? :D

2013-02-01 @ 12:56:26
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0