Sova snart

Hola! Jag hoppas att jag inte är ensam om att när jag ska gå och lägga mig, blir jag alltid distraherad av något. Nu sitter jag och velar om jag ska se på 'Rena Rama Rolf' eller inte. Även om jag är trött så vill jag inte gå och lägga mig. Det är det jag tycker är så konstigt med mig ibland. Ena stunden så är jag trött men sen blir jag distraherad av något annat. Jag blir oftast fäst och kan hålla ögonen på TV:n även om jag är hur trött som helst. Ärligt talat så vet jag inte vad jag vill. Jag går omkring helt förvirrad. 
 
Jag får ofta perioder då jag blir oense med mig själv. Jag bestämmer något sen efter 5 minuter vill jag något annat. Hmph.. Det är inte lätt att bli vuxen. Man får ta egna beslut. Livet var alltid lättare som barn. Då alla bestämde över en. Det var en av fördelarna som man hade. Nu är klockan snart morgon så jag kanske borde gå och lägga mig snart.. En gång gick jag och la mig när min pappas sambo gick upp ;) Hahaha.
 
 Nu ska jag åtminstone göra i ordning mig för att lägga mig i sängen. 
  
Lägger in en låt.
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Tack så jättemycket, glad jag blir :) Är allt bra med dig idag?? =) kram!

2013-01-13 @ 10:18:42
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0