Sjuk och feber.

Usch. Jag fryser, har ont i huvudet och har ont i magen. Tempen är 38,9. Nästan 39 grader. Igår var jag hur frisk som helst. Sen på kvällen när jag såg på Konstkuppen kände jag att magen började krångla. Jag gick på toa och gjorde mina behov. Då kände jag hur lös jag var i magen. När jag gick och la mig läste jag 'Från vaggan till deadline'. När jag var i slutet av kapitlet började jag må illa och frysa. Jag vaknade kl. 2 och gick upp för att ta proviva. Jag mådde uselt. Jag hade svårt att sova och vaknade ett antal gånger på natten. Nu sitter jag här och mår sämst. Att vara sjuk är inte kul alls :( Usch och fy. Tror inte jag kommer vara så aktiv eftersom jag är sjuk. Vi får se. Funderar på att äta frukost, om jag nu orkar få i mig något. Sitter iallafall och tittar på repris. Kanske sätter på en film sen. 
 
Om jag nu inte kommer vara aktiv så säger jag bye bye sålänge! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0