Öland 2012

I somras var jag på Öland med mamma. Det var mysigt. Vi satt på stranden och lyssnade på när vågorna slog mot strandkanten. Jag la mig ner och lyssnade på musik. Det var så underbart härligt! Vi kollade på stenar och fossiler när vi gick där. Har kvar 2 stenar därifrån. Vi var inte bara på stranden utan vi gjorde andra saker också med mammas "killes" familj. Vi åkte till Borgholm, till Sandviken och massa härliga ställen. Kommer dock inte ihåg vad jag köpte. Haha. Det jag kommer ihåg är att jag köpte 2 vykort. Jag tror inte jag köpte något mer. Skulle gärna vilja åka dit igen!
 

Kommentarer
Postat av: Babben

Sv: Åh tack du! :D

2013-01-20 @ 12:42:38
URL: http://babben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0