Natti!

Sitter och somnar. Men jag tänkte updatera bloggen innan jag gör i ordning mig för natten :) Brukar inte gå och lägga mig så här "tidigt" på fredagkvällarna. Natten brukar fortfarande vara ett barn. Men nu känner jag att jag inte orkar vara uppe en sekund till. Klart när man har gått upp vid 7 på mornarna för att ta sig till skolan. Jag går och lägger mig rätt så skapligt på kvällarna nu för tiden. Antar att både kroppen och hjärnan har vant sig vid det. Man blir ju trött på skoldagarna.
 
Sitter och gäspar hela tiden. Dags nu att gå och lägga sig innan jag somnar. Hoho. Godnatt!
 
 
Är det bara för mig inte smileysarna (stavning) funkar? :S Antingen så är det blogg.se eller så är det datorn..
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Erlandsson

Vinnarna av veckans blogg uppe! kika in å kolla om det är du :D annars är det ny omgång uppe! :D kram
http://jjennyerlandsson.blogg.se/2013/january/vinnarna-veckans-blogg.html

2013-01-19 @ 11:34:16
URL: http://jennyerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0