Mår bättre

Halloj! Idag känner jag mig betydligt mycket bättre än igår. Kunde dessutom sova bättre i natt. Det har varit lite uppehåll med bloggandet på ett tag eftersom jag har varit deprimerad och mått både psykiskt och fysiskt dåligt. Men jag känner att jag mår bättre och orkar mer än vad jag gjorde för några dagar sedan. Känns skönt att komma tillbaka till det riktiga jag :) Jag har varit hemma från skolan i 2 dagar nu. Jag har varit febrig och mått illa. Men det konstiga är att jag inte har kräkts. Jag har bara mått illa. Igårkväll hade tempen sänkt sig och visade 37,8. Till skillnad från tidigare då den stod på 39 grader. Idag känner jag mig frisk och mår super! Vi får hoppas nu att det håller sig. :)
 

Kommentarer
Postat av: Katja - Säljer Mary Kay produkter

sv: Tack så mycket :) Skönt att du börjar bli bättre.

2013-01-11 @ 22:53:58
URL: http://katjasplace.blogg.se
Postat av: mirre

Skönt att du mår bättre :)

2013-01-12 @ 11:11:03
URL: http://twinkipinki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0