Kallt!

Sitter i soffan och fryser häcken av mig. Det har varit såhär i flera dagar nu. Nu får de ta mig sjutton fixa det. Vi bor i lägenhet så vi har inte alls ansvar för att värmen ska fungera. Det är inte vårat jobb. De skulle fixa någonting här om dagen. Det var något med elementen. Jag tror det var något med ventilerna eller vad det nu var. De gjorde det bara värre. Elementen i lägenheten funkar inte. Mamma är tvungen att tända värmeljus hela tiden för vi kan inte sitta och frysa på det här viset. Vi bor i en iglo. Filtar finns det, men de gör inte mycket nytta till värme. ÅH VAD TRÖTT JAG BLIR! Bättre om jag kunde åka med Keela till Thailand. HÅHÅ. Det vore grymt! :D
 
Idag efter skolan åkte jag direkt till psykologen med mamma och pappa. Åkte sedan till Max Hamburgare och åt. Gott var det! Älskar hamburgare ;) Brukar tjata alltid tjata om att äta hamburgare. Speciellt om det finns pommes till. Det är ett av det bästa jag vet!
 
Här får ni en sommarbild. Saknar sommaren! :(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0