Tiden går

Tjohej! Sitter och lyssnar på musik samtidigt som jag tittar på film. Hoho :) Tycker det är så mysigt att ha datorn och TV:n samma gång! Älskar den känslan då det är lördag. Idag är det söndag men det känns som en lördagskväll. Jag vill ha lördag!!! :( Tiden bara drar iväg. Vart tar den vägen? Idag är det dessutom 1 år sedan Costa Concordia "sjönk". Känns som bara några månader sedan. Jag kommer ihåg det som om det vore igår. Vad jag tänkte. Jag har alltid älskat båtar. Fick en chock när jag läste rubriken på aftonbladet. Kommer dock inte ihåg vad det stod. Jag fattar inte varför tiden kan gå så himla fort? Min systerdotter fyller också 2 år snart. Hon fyllde ju 1 år för inte så länge sedan! Svischh så är det ett nytt år och nya möjligheter. Haha. Fyller också dessutom 15 i juli! :) YEEY. Bara 2 år kvar tills jag får lära mig köra bil!
 
HOHOHO. Nu är nyheterna slut så nu börjar äntligen filmen igen. Säger tack för ikväll om jag inte hinner lägga in ett inlägg sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0