Gott nytt år!

Vill bara säga gott nytt år till er alla som läser detta nu! Om jag ska erkänna så känner jag inte så mycket. Känns bara som vanligt. Jag kände ingenting på julafton heller. Jag hade inte den känslan jag brukade ha när jag var yngre. Visst är det roligt med jul och nyår. Men jag har inte den känslan längre. Det är det jag tycker är så märkligt. Men jag antar att det är normalt. Jag vet inte. Jag hoppas att jag inte är den ända som knappt känner något nu för tiden. Nu är det år 2013, men det känns fortfarande som 2012.
 
Jag älskar julafton. Det är inte det jag säger. Det känns bara "Jaha. Nu är julen här". Jag låg och funderade natten innan varför jag inte kände som jag alltid gjorde. Kan det bero på julstämningen? Vi flyttade till pappas tjej någongång i mitten eller början av 2012. Kanske det beror på att det? Att jag inte är van? Och eftersom vi inte kände för att ha gran kanske det kan bero på det också? Det kändes kanske för tomt och brist på julstämning? Det finns frågor som jag vill fråga mig själv. Men jag kan inte svara på mina frågor för jag vet inte. Jag försöker komma på själv vad det var. 
 
Tyvär så har jag inget nyårslöfte, än. Kommer säkert på något ;)
 
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0