Fredag!

Hallå! Har nyss kommit hem från skolan :) Nu är det äntligen helg! Ikväll ska jag äta pizza och smaska i mig godis. YUMMY! Jag är vrålhungrig och det är några timmar kvar tills kväll. Det var nämligen kassler idag och jag tycker inte om kassler. Så jag tog lite. Vilket jag ångrade sen för såsen var så himla goood! Skolans kassler måste vara godare än hemma ;) Det blir ju helt annat. Mamma gör aldrig sås. Det är bara ren kassler, potatis och sås som inte är blandad med kasslern. Mamma skulle få ett recept.
 
Mamma hämtar syskonbarnen på dagis. Sålänge hon är där tar jag och värmer en matlåda. KOLDOLMAR!♥ Älskar koldolmar :D Speciellt farmors. Kolpudding är också jättegott! Sen vet jag inte om det blir TV eller dator. Vi får se ;)
 
 
Den låten är så fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0