Det mest irriterande som finns

Sedan någonstans i mitten av år 2011 har mina ben kliat så in i tjosanhejsan. Det kliar fortfarande, varje natt och jag är röd på låret av allt kliande. Det är en av de stora anledningarna till att jag inte kan sova på nätterna. Jag är tvungen att smörja in låret regelbundet för att det inte ska klia. Mamma köpte en speciell salva när jag fick exem. Jag måste smörja in med den salvan regelbundet. Om jag inte gör det är risken stor att jag inte kommer kunna sova för det kliar så förbaskat. Det började med att jag låg i sängen och då kände jag att det började klia. Jag trodde såklart att det var ett "normalt" kliande som alla får ibland. Då kliade det en gång till och så fortsatte det så. Jag tänkte att det kanske kunde vara byggbett. Nästa natt kliade det en gång till och då blir jag ju såklart fundersam. Så fortsatte det. Jag berättade för mamma att mitt låt kliar varje natt. Så köpte hon en speciell salva åt mig. Den hjälper inte så mycket men det är iallafall något. Mitt exem är för starkt helt enkelt.  Pappas sambo har världens bästa salva, enligt mig, som funkar i veckor. Jag smörjde in med den salvan och sen kände jag inget mer och jag glömde bort exemet totalt. Det var så skönt att slippa exemhelvetet. Men sen kom det tillbaka igen och nu kommer vi inte ihåg vilken salva det var ._. Haha.
 
Är det bara jag som har exem? Tycker det är spännande att höra om någon som har samma sak som mig. :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0