Ännu en minskad blogglust

Jag har inte haft lust med bloggen. När man har gått upp tidigt och kört på hela dagen orkar man helt enkelt inget annat än att slappna av. Jag kollar bloggen varje dag, men jag skriver inget. Det börjar att kännas så dött. Haha.  När jag kommer hem från skolan slänger jag mig i sängen och sitter vid datorn en kort stund. Sen slänger jag mig i soffan i vardagsrummet, sätter på TV:n och tittar på Robert. Så ser mina eftermiddagar ut efter en skoldag.
 
Imorgon kommer en polis till skolan och ska prata. Jag har inte gjort någonting. Lovar ;) Eller har jag? MOHAAHA. Nej men det är lite nervöst och så. Även fast det inte finns någon anledning att vara det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0